Motorové lokomotivy

704 / 714 / 731 / 742 / 754 / 754-reko


714

Lokomotiva 714 006-4, (posun), Žďár nad Sázavou, 5.4.2007 11:29 - Trainweb

 
Základní údaje
Výrobce ČKD
Rok výroby 1994 – 1997
Počet vyrobených kusů 58+2
Provozovatel ČSD, ČD
Období provozu 1994–dosud
Trvalý výkon 2×300 kW
Maximální tažná síla 154 kN
Maximální rychlost 80 km/h
Hmotnost a rozměry
Hmotnost ve službě 60 / 64 t
Délka přes nárazníky 14 240 mm
Minimální poloměr
projížděných oblouků
m
Rozchod kolejí 1 435 mm
Parametry pohonu
Uspořádání pojezdu Bo´ Bo´
Přenos výkonu elektrický
Typ spalovacího motoru LIAZ M 1.2 C-M 640D (LIAZ M 2-650)

 


 

742 | T 466.2

Staré označení ČSD T 466.2
Tovární označení T 466.2
Základní údaje
Výrobce ČKD
Rok výroby 1977 – 1986
Počet vyrobených kusů 494
Provozovatel (ČSD, ŽSR, ZSSK), ČD, ČDC, ZSSKC, privátní dopravci
Období provozu 1977–dosud
Výkon prvotního motoru 883 kW
Maximální tažná síla 192 kN
Maximální rychlost 90 km/h
Hmotnost a rozměry
Hmotnost ve službě 64 t
Délka přes nárazníky 13 600 mm
Minimální poloměr
projížděných oblouků
80 m
Rozchod kolejí 1 435 mm
Parametry pohonu
Uspořádání pojezdu Bo´ Bo´
Přenos výkonu elektrický stejnosměrný
Typ spalovacího motoru K 6 S 230 DR
 
 

 

 

754 | T 478.4

Staré označení ČSD T 478.4
Tovární označení T 478.4
Základní údaje
Výrobce ČKD
Rok výroby 1975, 1979-1980
Počet vyrobených kusů 86
Provozovatel (ČSD, ČD), ŽSR, ZSSK
Období provozu 1979–dosud
Výkon prvotního motoru 1460 kW
Maximální tažná síla 215 kN
Maximální rychlost 100 km/h
Hmotnost a rozměry
Hmotnost ve službě 74,4 t
Délka přes nárazníky 16 500 mm
Minimální poloměr
projížděných oblouků
100 m
Rozchod kolejí 1 435 mm
Parametry pohonu
Uspořádání pojezdu Bo´ Bo´
Přenos výkonu elektrický stejnosměrný
Typ spalovacího motoru K 12 V 230 DR