Poslední úprava: 20.07.2021 , 09:45
Železniční magazín 5.2014 (s článkem o Šarikovi).pdf (velikost souboru 52 Mb)
Poškození výsuvného schůdku u 844.zip
Sovtwar 2.17 byl nahraný, chyba je odstraněna
Soubory ke stažení
-
- Infosystém – aktual.2021
- Analýza doby bezpečného odstavení vozidla LINK 844 – aktual.2021
- TECHNICKÝ POPIS – aktual.2021
- PŘÍRUČKA PRO STROJVEDOUCÍ – aktual.2021
- MIREL Verze_04 – aktual.2021
- Nouzová jízda 844 – aktual.2021
- OBSLUHA TOPENÍ „WEBASTO“ – aktual.2021
- Postřehy z provozu.ppt aktual. Červen 2014
- Postup při spojení ř. 844 do vícenásobného řízení vypracované kolegy z Otrokovic.pdf – aktual. Říjen 2013
- Postup při spojení ř. 844 do vícenásobného řízení.pdf – aktual. Květen 2013
- Svěšování vozidel ř. 844 bez elektrického spojení.pdf – aktual. Květen 2013
- Doplnění obsluhy.doc
- Rozhlasová ústředna.pdf
- Prezentace.pdf
- Seznam jističů.xls
- Stručná příručka.pdf
Upozornění od polských servismanů:
Pro úspěšné spojení při mnohočlenném řízení musí zůstat všechny kohouty na obou čelech jednotky trvale otevřené (i při následné příští solo jizdě).
Při uzavření kohoutů vzniknou pro příští svěšení potíže a jednotky spolu nebudou správně komunikovat !!
Pro případ,že někdo „omylem“ uzavře některá z kohoutů,je tu postup jak to uvést do provozního stavu
-
- Uzavřít všechny tři kohouty na spojovaných čelech obou jednotek
- Najet a svěsit jednotky
- Současně otevřít oba žluté kohouty
- Současně otevřít oba červené kohouty
- Současně otevřít oba kohoutky pro svorkovnice
Tento postup a „současné“ otevírání kohoutů je jedinou zárukou úspěhu,že to bude v pohodě komunikovat
(návod podle servismanů Pesa)