Jednotka 844

 Poslední úprava: 20.07.2021 , 09:45

Železniční magazín 5.2014 (s článkem o Šarikovi).pdf       (velikost souboru 52 Mb)

Poškození výsuvného schůdku u 844.zip

 Sovtwar 2.17 byl nahraný, chyba je odstraněna

Soubory ke stažení

Upozornění od polských servismanů:

Pro úspěšné spojení při mnohočlenném řízení  musí zůstat všechny kohouty na obou čelech jednotky  trvale otevřené (i při následné příští solo jizdě).

Při uzavření kohoutů vzniknou pro příští svěšení potíže a jednotky spolu nebudou správně komunikovat !!

Pro případ,že někdo „omylem“ uzavře některá z kohoutů,je tu postup jak to uvést do provozního stavu

    1. Uzavřít všechny tři kohouty na spojovaných čelech obou jednotek
    2. Najet a svěsit jednotky
    3. Současně otevřít oba žluté kohouty
    4. Současně otevřít oba červené kohouty
    5. Současně otevřít oba kohoutky pro svorkovnice

Tento postup a „současné“  otevírání kohoutů je jedinou zárukou úspěhu,že to bude v pohodě komunikovat

(návod podle servismanů Pesa)